Anna Ankas Jul

Haha fan vad jag diggar Anna Anka! Hennes sätt att improvisera är fucking bäst XD
Jag tror fan att vi skulle bli bästisar. Två bjuvsingar på hal is.
Och att höra folks kommentarer, haha. Att folk inte fattar! Precis samma sak som Kissie, varför förstår folk inte att hon bara improviserar?? Money money...

Dagens uttryck: "använder han vitlök eller inte?"

HAHA fan vad jag asgarvar nu, Anka made my day!
Nä, nu ska jag gå och lyssna lite på musik, kanske kolla en film. Imorn blir det Väla med Joss, får se om man bjuder på någon ny rolig sminkning då. Alltid kul att se folks blickar :P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Angelica, mamma till Kewin

Hatar Anna Anka!! ;)

2009-12-21 @ 21:04:03
URL: http://angelicahs.blogg.se/
Postat av: Annika

Hon e bara störtskön!

2009-12-21 @ 21:08:19
Postat av: Annika

Hon e bara störtskön!

2009-12-21 @ 21:09:04
Postat av: Anonym

Hahaha jag vet att du är mamma till Kewin Angelica XD ;P

2009-12-21 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0