GAAAH SNART JUL!!!

Väla var helt okej. Blev inköp av de sista julklapparna. Förutom att Jossan typ dog under nån halvtimma då hon inte hittade det hon ville ha + att hon gick och bar på en träningsväska, eftersom hon tog bussen direkt efter träningen. Och sån hjälte man är hjälpe man till med att bära den förbannade mega väskan ett tag.. Och när man släppte den väskan... Jag trodde jag var i himlen. Alla bekymmer bara flög iväg i ett kort ögonblick. Nu förstod jag varför Joss ville stanna hela tiden och släppa ner väskan.

Idag är det två dagar till julafton och det är då jag börjar få panik, vet inte riktigt varför. Kan bro på att alla andra blir stressade och då blir jag också det. Det är som när Jasse läser i skolan haha, det smittar liksom av sig. Morgondagen kommer iallafall gå till att lämna julklappar, träffa folk och spela julklappsspel med lite släkt. Och kanske skriva nått blogginlägg på kvällen.. om jag orkar. :P

Hittade inga LÅNGA lösögonfransar :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0