The sky is crying for you

Varför??? Varför klistrar du fast dig i hjärnan på mig och vägrar släppa??? JUST GET OUT OF MY MIND!!!

Jag skulle behöva komma här ifrån, långt ifrån denna hålan. Men jag vet inte vart jag skulle ta vägen. Den 29 åker jag till Norrköping så det blir väl iallafall en liten kick i röven. Det skulle vara så jävla skönt att bara åka bort. Besöka lite nya platser, vad som helst! Men nej, tills vidare är jag fast här.. I sommar däremot ska jag och GT på vår årliga tågar-runda och då vet man aldrig vart man hamnar. Me like. Tågar-rundan går ut på att vi åker till en stad, kollar lite och går till tågstationen för att hitta någon annan stad vi aldrig varit i. Ibland kan det dock också gå åt helvete, då vi förra sommaren hamnade i Döskebro som bestod av en bondgård och inget mer. Också var biljettautomaten isönder så det tog ett tag innan vi kunde ta oss därifrån, jobbigt läge :P

Nästa år kanske det blir lite fler som följer med, ELLER?? :D
Ju fler desto bättre.

Snö<3

                              


                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0