Melodifestivalen!

Som ni alla vet.. eller inte alla vet, shit the same.. så är jag en riktig schlager-nörd. Och tyvärr gick den förstadeltävlingen inte alls som jag ville som ni kan se här nedan och det är bajs, men fakiren gick det ju bra för iallafall. Tyckte dock många låtar bara va skit.. Och datorn klabbade under själva direktsändningen, därför jag är lite sen ute. Får hoppas att deltävling 2 blir lite bättre iallafall. Och det blir inget Malmö-mello i år buhuhu.. menmen that's life! "That's life, that's life" jag börjar bli riktigt tjatig med mitt "that's life", menmen that's life! Fan nu ska jag sluta skriva massa skit och ta mig en milkshake. Ciao!


Kommentarer
Postat av: gfs

Salem va bäst <33

2010-02-08 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0