Kill a Sill!

Gjorde bilden mest för skojskull, inte säkert att allt stämmer exakt men nästan iallafall.
Å ja, det är tillåtet att skratta! XD

Jag tror jag har ögoninflammation iiiiii! Hata... + att jag har grym träningsvärk!!!
Men men that's life.

puuh.. jag vet inte vad jag ska börja! AC/DC kommer till Sverige i juni, inte för att jag tänker gå och se dom(aldrig gillar dom särskilt mycket) men tänkte att jag var tvungen att ha med det iallafall. An cafe har splittrats(eller tagit en paus, går lite olika rykten). Snart är det Tokio Hotel konsert!!! Och såklart blir det många många många festivalen 2010 som t.ex hultsfred, Sonisphere, Sweden Rock m.m

Btw! Igår tågade jag och GT hem från träningen och satt och väntade på tåget i 45 minuter(höll på att frysa ihjäl) när det stod framför oss hela tiden fast på andra perrongen!!!!! Höll på att döda GT när hon frågade konduktören om det tåget gick till bjuv och hon svarade ja! Jag hade nämligen sagt precis när vi kom dit "kan det inte vara det tåget vi ska med?" och GT hade såklart svarat nej... jävla idiot XD

Och ni får gärna tipsa mig om ideer till bloggen! Kan va precis vad som helst.

Slänger in en låt med ;D







Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: precis, nästan alla ;)

2010-01-20 @ 22:01:41
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Liiv

Sv: Ja hon är riktigt duktig!

2010-01-20 @ 22:26:02
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: leif lindkvist

Hahaha... du e fan skadad.... läste om det där ägget tre ggr och hela tiden undrade jag varför läste jag det?? Och sen det där med attsitta och frysa och titta på tåget!! hahahahaha... så skadat... hahahahaha.....

2010-01-23 @ 20:41:52
Postat av: Mäxie

HAHAHHAHA du är ju fan skadad om nån XD

2010-01-23 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0