Norrköping, tråkmånsar och 2010!

Okej, jag har varit väldigt OFF(!) på sistonde, men nu ska jag väl försöka skriva något..
Jag har varit i Norrköping nu i... em.. ingen aning. Men iallafall! Tågresan var piss! Jag var omringad av rynkiga gamlingar och som strecket under pricken kom jag brevid nån tråkig jävla typ^^

Jag: Hej!
Tråkmånsen: Hej.
Jag: Var är du påväg då?
Tråkmånsen: Stockholm.
Jag: ...
Tråkmånsen: ...
Jag: Em.. okej.. så vad ska du göra i Stockholm.
Tråkmånsen: Hälsa på min familj.
Jag: Okej så var har du varit?
Tråkmånsen: (minns inte vad hon sa)
Jag: Okej
Tråkmånsen: ...
Jag: ...
(hon tar upp en bok)
Jag: Vad läser du?
Tråkmånsen: (hon sa nått mysko boknamn..)
Jag: Okej
Tråkmånsen: ...
Jag: ...

Konversationen var över!
Jag klarar seriöst inte av tråkiga människor...därför tänker jag inte prata om dom mer.

Det är 2010!!! Detta året kommer bli så jävla bäst!!!!!

Jaja, nu ska jag iallafall gå ner till affären och köpa nötter(Mitt nya knark för övrigt!).
Ciao



Kommentarer
Postat av: bson

Haha fin konversation ^^ x]

2010-01-07 @ 17:30:26
Postat av: JOSSAN THA BEST !

HAHAHAHHAHAHAHAHH, jag tror att den personen tyckte du var lite mysko som helt plötsligt bara började snacka ;P hahahahahaahahha ;D

2010-01-07 @ 18:31:50
Postat av: Mäxie

HAHAHA men vafan man måste väl vara social???? XD

2010-01-07 @ 19:38:25
Postat av: Jesper

Nice!! :) btw, adda [email protected]

min nya msn

2010-01-08 @ 08:42:31
Postat av: JossanThaBest! :D

Jaa, det är klart...men alla är inte lika sociala som dig ;Dhahaahha

2010-01-12 @ 23:58:01
Postat av: Anonym

HAHAHAHA nej det är tydligt det(!?!?!?) XD

2010-01-13 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0