Till er som sa att det var lätt att göra v en kokosnöt!

Ni ljög era jävlar! :@ :@ :@
Haha just kidding, men det var faktiskt inte lätt! Först fick man sitta med en jävla skruvmejsel och en hammare för att göra ett hål där man kunde prega ner ett sugrör och dricka upp mjölken(juuuuummie!!), och sen fick man lägga den på asfalten och drämma till den så hårt man kunde med hammaren tills den delades i två delar och till sist fick man plocka ut all kokos med en kniv. Allt detta tog ungefär en timme!

Haha på tal om det ska jag nog ta och göra v en ny kokosnöt nu och sen träna lite på vår nya träningsmaskin.
Ciao!






Kommentarer
Postat av: Joooosssss

OHHH jag vill också smaka kokos!! du sparar lite till mig va ? (a)

2010-01-25 @ 16:20:53
Postat av: Mäxie

haha då får du komma innan jag öppnar den andra ;P

2010-01-25 @ 17:23:24
Postat av: Aika

Finns en anledning till att det finns en sång om hur svårt det e att få upp en cocosnöt, men träning ger färdighet ;)

2010-01-29 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0