Bio!

Har precis kommit hem från bion. Vi såg Alice i underlandet, haha den va massa bra men massa läskig. Jag har alltid varit så rädd för drottningen och dessutom hade hon världens största bighead! Och jag blev lite småkär i Johnny Depp.. igen. Han va grymt söt i filmen. Innan bion va vi och åt på max. Jag är glad att Razze beställde utan dressing så man slapp bli illamående av hennes kräkmin(få som fattar).

Haha och 3D glasögonen är fett coola XD
Minns när det precis kommit och dom va i papp med ena ögat rött och andra blått.
Så här ser jag ut nu. Med mins gladögon - nörd som jag är.








Också lite folk(inte alla dock), haha Jasse kommer döda mig!






Kommentarer
Postat av: Caroline



YAY, så bra den var.

men vi hann knappt snacka! <3

tack för en bra kväll...

2010-03-12 @ 23:07:56
URL: http://lillasystercaroliin.devote.se/
Postat av: Sussi

hahaha XD Har hänt mig en gång &så XD man blir fan rädd & tänker "kommer jag komma hem eller?" XD



Snygging! :D<3

2010-03-13 @ 19:15:43
URL: http://cafequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0